Hola!

Alles gaat hier nog steeds zijn gangetje, het gaat zeer goed met mij. Ik ben nog steeds niet naar school geweest aangezien er vandaag geen was wegens ‘teveel wind’. Hier merk ik niet zo veel van, maar oke! Morgen ga ik eindelijk naar school, dit is heel spannend aangezien ik er niemand ken, zelfs geen gastzus of broer. Met mijn Spaans lijkt het al beter te gaan, ik merk echt op dat ik vlotter kan babbelen met de mensen en minder moet vragen om herhaling. Toch vergeet ik steeds de woorden die ze mij proberen te leren, keer op keer 😀 Ach ja, op een dag zal ik het wel onthouden. Ook de Spaanse lessen met de 2 andere Belgische meisjes en Duitse jongen waren fijn, het is wel leuk om even Nederlands te kunnen praten.

Mijn gastzus Blanca heeft gisteren te horen gekregen dat ze een gastgezin heeft in USA dus gaan we zaterdagavond een nachtje bussen naar La Paz tot maandagavond om haar visa in orde te krijgen. Hier heb ik veel zin in omdat La Paz zo een mooie stad leek en ik het niet verder heb verkend dan 50meter rond het hotel 🙂

Wanneer we terug zullen zijn van La Paz zal ik eindelijk mijn oudste zus en mama kunnen ontmoeten, aangezien deze nog steeds in Brazilië zijn (om de paus te zien :D)

Buenas noches!

Leave a comment